dimecres, 14 de juny del 2017
14 de juny
Moralitat? Què és? Donar consells a tort i a dret tot el dia. I la meva pregunta és, qui té la potestat de donar-los? I amb el permís de qui? Els pots donar quan a tu et vingui de gust? I si la persona a qui li estàs donant no el vol rebre, què?
Jo crec que no es pot anar donant consells de moralitat a tothom.
Un reflexió meva.
Marta
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Pel teu bé
Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...
Totalment d'acord, un ha de ser respectuós amb els altres. Petons preciosa!!!
ResponElimina