dimecres, 7 de juny del 2017

7 de juny del 2017

- Què fem amb els sentiments? - Fem veure que no existeixen i seguim com si res, o els hi fem cas? - Els tirem a les escombraries i ens oblidem d'ells. - Ni de broma, si existeixen és per a fer-los servir. Sense sentiments no som persones i jo no estic d'acord en no fer-los cas. Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...