dilluns, 27 de juny del 2016

27 de juny

Avui dedico l'entrada del meu blog, a una persona molt especial i que m'estimo molt. Encara que abans ens veiem sovint i compartíem les tardes juntes, estem molt unides i compartim vivències i moments cada dia.

Per la meva fan número 1 del blog i per la persona que sempre està al meu costat.

Per molts anys, Conxita. Això va per tu!!!

Una abraçada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...