dimecres, 22 de juny del 2016

22 de juny

Vivim en un país on el metro fa vaga cada dos per tres, on la gent té la paciència d'esperar-se 23 minuts a l'andana, de pujar al comboy i anar apretats com sardines, condicions inhumanes, però abans haver pagat i validat el seu bitllet. Així va el nostre país. A veure qui l'arregla, espero que Rajoy no...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...