diumenge, 6 de març del 2016

Dies

Estem tota la setmana pensant en quan arriba el cap de setmana i el cap de setmana passa volant.

Dilluns, tot fa molta mandra.
Dimarts, anem al mercat.
Dimecres, ja és mitja setmana.
Dijous, paella d'arròs.
Divendres, mitja festa.
Dissabte, el desaprofitem.
Diumenge, ja pensem que arriba dilluns.
I aixi passen els dies, les setmanes, els mesos i fins i tot, els anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...