dimecres, 23 de març del 2016

23 de març

Et passes la vida pensant que les persones que t'envolten, són els teus herois, que quan estiguis bé, voldran compartir la vida amb tu i quan hi hagi problemes, t'ajudin a superar-los.

Però sabeu què passa amb els herois que només porten una màscara? Doncs que hi ha un dia, que ja no poden ser herois i cauen en picat, aleshores l'heroi ets tu mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...