dimarts, 14 de juliol del 2015

14 de juliol

Innocència que t'anem perdent pel camí, et deixem enrere i no et tornem a aconseguir. Tu que ens donaves part de la felicitat, ara fas que ens adonem de la realitat.
Innocència, tu que endolcies els nostres cors, ara hi poses un toc d'amargor, però també un xic de prudència perquè anem amb peus de plom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...