dimecres, 1 de juliol del 2015

1 de juliol

I avui, 1 de juliol de 2015, em poso a recordar, aquells estius de infància, quan jugava al parc, aquelles tardes llargues que no volia que tinguéssin final, aquelles corregudes eternes que duraven anys i panys. Rialles i jocs que em feien divertir tant. Enyoro aquelles tardes d'estiu que guardo amb molt bon record en una caixa amb molt d'amor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...