dimecres, 5 de març del 2014

Breu reflexió

Ahir, veient la sèrie de telecinco, el Príncipe i va haver un diàleg que em va cridar l'atenció i que m'agradaria fer-ne una reflexió en veu alta.

Mare de la Fàtima a la Fàtima

- Aseguráte tu futuro, buscáte a alguien que sea como tu.

I jo em pregunto, per a ser feliç has de tenir al costat una persona que sigui com tu? Quan potser el que necessites és envoltar-te de gent que siguin tot el contrari que tu, per a poder viure experiències noves, per a compartir idees diferents, fins i tot davant d'una mateixa situació poder actuar d'una altre manera.

La meva teoria és que perquè et algú et pugui entendre no ha de ser igual que tu i no haver viscut el mateix que tu sinó que sàpiga escoltar-te i que et comprengui, però no ha de viure el mateix que tu, per tant no ha de ser igual que tu.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...