dijous, 27 d’octubre del 2022

Diuen que avui brilla una estrella més al cel però ens fas molta falta a la terra. Has lluitat cada dia perquè això no passés, ens has demostrat a tots la teva valentia i esperit de superació en els moments més difícils però avui ja no hi ets i et trobo massa a faltar. La terra està trista però jo més.
Un petó al cel, saluda als avis de part meva.

DEP

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...