dissabte, 3 de setembre del 2022

03/09/2022

La vida és una guerra amb principi però sense final i la gran putada és que sempre la guanyen els mateixos, que són els que se'n saben aprofitar, la resta ens passem el dia menjant engrunes que ningú es vol acabar i si un dia dius una paraula més alta, no et preocupis, que pels segles dels segles, te'n recordaràs 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...