dissabte, 12 de març del 2022

12 de març del 2022

Què faries si poguessis viatjar en el temps? Anar cap al passat o cap al futur?
I canviaries alguna cosa del passat? I si canviessis alguna cosa del passat, creus que afectaria al futur?
Pensem-hi.
Avui fa dos anys del decret de l'estat d'alarma. Heu anat al supermercat? Sembla que s'hagi d'acabar el món demà. 
Espero que siguem capaços de subsistir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...