diumenge, 20 de maig del 2018

20 de maig

Això no és cap joc... De fet en realitat, no ens hi juguem res... Ja no ens hi va la vida. Allò que hem fet, fet està, tant si és bo, com si és dolent i el futur... Aquest ja vindrà sol.
No ens podem quedar cada dia mirant la pel•licula d'allò que va passar fa uns anys, o si?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...