dimecres, 17 de gener del 2018

19 de gener del 2018

A vegades fem les coses pensant que les persones que les rebran reaccionaran d'una manera i en cas que no ho facin de la manera que esperem, què fem??? O t'ho menges amb patates i ho acceptes o jo no hi veig cap alternativa.

Apa, bon cap de setmana.

A liar-la molt!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...