dijous, 16 de novembre del 2017

16 de novembre del 2017

Vivim en un país que tothom vol tenir raó i imposar la seva opinió. Vivim en un país que ho permetem tot i que qui es reivindica li fan abaixar la seva veu. Vivim en un país que és una merda, però que no arregla ningú. I quina vida vivim? La mateixa que el país.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...