Vivim en un país que tothom vol tenir raó i imposar la seva opinió.
Vivim en un país que ho permetem tot i que qui es reivindica li fan abaixar la seva veu.
Vivim en un país que és una merda, però que no arregla ningú.
I quina vida vivim? La mateixa que el país.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada