dimecres, 9 de novembre del 2016

9 de novembre del 2016

Diuen que a l'escola, hi passes el majoria temps de la teva vida. Jo ahir, després de més de 12 anys de no posar-hi els peus vaig tornar als orígens.

Si, l'escola està renovada, ja no és com quan jo hi anava. Però manté aquella essència i aquells valors que et fan sentir com a casa.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...