dimecres, 20 de juliol del 2016

20 de juliol

I què passa, si un dia de cop, et despertes i no sents cap mena d'emoció? Què passa si no recordes què són la empatia, la solidaritat i la simpatia? La tristesa, la ràbia i la soledat? Potser tornaran... O potser han empès un camí nou i ja no seguiran al nostre costat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...