dimarts, 10 de maig del 2016

10 de maig

Diuen, que a vegades s'ha de mirar al passat per agafar forces per tirar endavant. Però jo cada cop que miro al passat m'entra una nostàlgia impressionant, perquè hi he perdut persones que se que mai no tornaran i a les que trobo molt a faltar i perquè hi ha coses de la vida que m'agradaria que tornéssin a ser com abans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...