dilluns, 11 de gener del 2016

11 de gener del 2016

I aguantes un dia, aguantes dos i aguantes tres... Però al dia 50, les forces et comencen a decaure i penses que ja no pots més. I et dius a tu mateixa, va vinga, ja queda menys, aguanta una mica més, ja estàs molt a prop d'aconseguir-ho i tires una mica més, però també tens ganes de que algú et doni un cop de mà i tiri una mica del carro, que ja comença a pesar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...