dimarts, 1 de setembre del 2015

1 de setembre

Sembla que el procés està engegat, a 10 dies de la diada i 26 de les eleccions plebiscitàries. Ja ho tenim molt a prop i potser que arribem a bon port i aconseguim el que volem, ser independents. No sé si ho aconseguirem.
Jo em fixo amb Andorra, un país petit i independent del que estic enamorada, per el seu paisatge, els seus carrers, la seva gent. És fabulós. Simplement, m'encanta. Ens hem d'emmirallar amb ells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...