dijous, 28 d’agost del 2014

Escollir

Jo vull triar si és blanc o negre, sense haver de pensar si m'he equivocat, jo vull aprendre d'aquells que no em jutgin i que em valorin sense oblidar que hi ha valors que s'han d'aplicar de manera automàtica abans de començar aquesta partida on de moment sembla que tothom té dret a opinar i ningú té ganes de començar a jugar perquè n'hi ha uns quants que fan trampes sense pensar en si fan mal a la persona que tenen al costat, perquè no tot s'hi val i perquè una elecció sempre es pot canviar, o no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...