divendres, 4 de juliol del 2014

ANIVERSARI FELIÇ!!!!

Avui una actualització especial, en un dia especial i per una persona molt important. Moltíssimes felicitats, Anna!!!! Avui en fas 22, que gran que et fas. Hem viscut moments de tot, però sobretot moments alegres i tot gràcies als teus somriures, la teva alegria que encomanes sempre!!!! I tot el que ens queda per viure!!! T'estimo molt <3 Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...