divendres, 13 de juny del 2014

Notícia de divendres

Avui mentre llegia el diari hi he trobat una notícia curiosa i que m'ha cridat l'atenció. Concretament, la contraportada del Periódico. Un grup de persones que es reuneixen un cop al mes per a recitar poemes que ells mateixos escriuen, doncs és una bona idea, ja que a vegades s'escriuen textos preciosos i acaben clausurats a l'ordinador sense que els llegeixi ningú. Aquesta és una bona manera de poder-los compartir. Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...