dilluns, 11 de novembre del 2013

La complicitat es l'essencia que fa que dues persones connectin en el moment que es coneixen, que tinguin les mateixes afinitats, que nomes mirar-se sapiguen que vol dir l'altre persona o que esta pensant, que treballen en equip amb ritme i ilusio i que amb una picada d'ullet entenen la seva propia amistat, no necessiten paraules per entendre's, nomes una bona estona per disfrutar, valoren molt a l'altre persona pero no ho han ni d'explicar perque fan la seva propia magia amb la seva complicitat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...