diumenge, 19 de gener del 2014

Necessito una abracada d'aquelles tant tendres que em faci oblidar el que passa el món, que em transporti algun lloc on sigui millor, on podem respirar aquest aire tant pur i gaudir d'aquest paisatge tant extravagant on tot sigui simple i les complicacions quedin a un lloc a part, una d'aquelles abracades que em recordi que ets aqui amb mi, que no has oblidat tot l'afecte que em tenies i que tot això que hem viscut hagi tingut sentit, que mirem cap endavant i poguem seguir somiant, que seguim sent aquests infants tant alegres amb cos de nens grans, que disfrutem de les petites coses com si cada moment fos l'ultim instant. Potser demano massa i el meu moment ja ha passat, però m'agradaria tornar a viure aquest instant de felicitat

1 comentari:

  1. No ha passat el moment, sempre n' hi haurà d' abraçades de les bones de veritat.

    Montse

    ResponElimina

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...