dissabte, 26 de febrer del 2022

26 de febrer de 2022

No ho sé, potser sóc mala persona o he perdut la fe en la humanitat, potser no en la humanitat en si, potser només en les persones, potser el bombardeig de notícies de la guerra entre Rússia i Ucraïna m'està afectant massa o no, potser he de ser capaç de discernir, de saber cap on m'he d'enfocar, no estic posant el focus bé doncs, de qui és culpa? Meva? De la meva educació? Dels meus valors? De la societat en la que vivim? De qui? I perquè sempre busquem culpables? No n'hi ha. Cadascú que es responsabilitzi del que li passa i a mi, a mi deixeu-me fer la meva, a la meva manera. A la meva. I perquè m'he de convèncer que la meva manera es la bona? Per què? Potser els altres tenen raó, potser no tinc prou empatia per entendre aquest merda de món que ens ha tocat viure.
I que si m'agafa la inspiració, que sigui a la platja, prenent el sol 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...