dissabte, 12 de febrer del 2022

13 de febrer del 2022

Sabeu què???

Tinc sentiments, a que no ho sabíeu??? Jo, si.

Visc les coses intensament, sóc una persona molt emocional i en els meus sentiments no hi ha el blanc o el negre, sinó una escala cromàtica de colors molt intensa. Potser, a vegades, em perdo dins d'aquesta escala. Però, potser, algun dia, sabré trobar el camí per a posar rumb en alguna direcció, cap als sentiments.

No ho sé, a vegades, tinc la sensació que he de donar explicacions sobre perquè em sento d'una manera o d'una altre i crec que no necessiteu cap explicació. Em sento així i punt. Visc les coses a la meva manera.

Ho voleu entendre, perfecte. No sou capaços de posar-vos en la meva pell? Doncs potser tenim un problema, no?

PD: Queden 10 dies.

1 comentari:

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...