dijous, 17 de febrer del 2022

17 de febrer del 2022

Hola a tothom!

Bé, no cal que em presenti, crec que tots sabeu qui sóc, alguns em coneixeu més, altres no tant, però si esteu llegint aquest text, vol dir que teniu algun vincle amb mi i per tant sabeu com sóc.

M'agrada escriure, si, ho sé, tinc el blog molt abandonat però la rutina i la vida laboral fan que potser no m'hi pugui dedicar tant com voldria. També us haig de dir, que posar-se davant d'un full en blanc i començar a escriure no és fàcil.

Com que ja em coneixeu, sabeu que m'agrada reflexionar sobre el món que m'envolta o sobre com volta el meu món, depèn del dia.

Avui, penso que els valors que tinc, m'han fet la persona que sóc, ni millor ni pitjor que ningú, tal i com sóc jo.

Però la societat en la que vivim, en la que impera la rapidesa i els arguments, bueno, arguments... A vegades, no sé on són i crec que avui, s'han perdut pel camí, ni hi són ni se'ls espera.

Fins aquí la meva reflexió d'avui.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...