diumenge, 23 de febrer del 2014

23 de febrer

Doncs si, avui diumenge 23 de febrer de fa 24 anys vaig néixer jo...

Ha sigut un gran dia. Moltissimes gràcies a la meva germana. Anna Tantiñà, per els regals, per la festa, per la companyia i per ser al meu costat en un dia tant especial. Moltes gràcies als meus pares per a ser al meu costat, a la meva cosina petita per a venir a patinar amb mi i molt en especial a la Carola, la Cybele, la Nuria i l'Oscar per venir i celebrar l'aniversari al meu costat i a tota la gent que m'ha felicitat via facebook o whatsup.
Moltissimes gràcies a tots per aquest gran dia.

Us estimo molt.

Marta Tantiñà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...