dimarts, 24 de març del 2015

24 de març

Amic/ Amiga: Amic, ets tu, el que llegeixes el blog cada dia, per saber quina entrada hi ha. Amic, ets tu, el que en el moment que et responc un whatsup, saps de quin humor estic, amic, ets tu, el que rius amb mi en aquell instant, el que vol està amb mi i em troba a faltar, el que comparteix les alegries i també les preocupacions, el que és capaç d'arrencar-me un somriure quan les llàgrimes hi són, el que pots comptar sempre que estàs apurat, el que tu ets capaç d'ajudar, encara que estiguis fet pols. El que comparteix valors i no pensa igual, el que et duu la contrària però entén la teva versió. El que t'abraça i et demana perdó, el que et diu, demà serà un dia millor. Em pregunto si tinc totes aquestes qualitats, o si puc exigir aquesta lleiltat. Només sé que mentre escric aquestes paraules, em venen uns quants noms al cap, amb persones i imatges amb totes les aventures que hem passat. Els amics hi són avui i sempre que els necessitis, has de triar l'amic correcte per poder seguir el bon camí. Amics, sé que sou aquí, que no us heu perdut i que amb una abraçada seguirem construïnt mil aventures i rialles i somnis divertits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...