dijous, 5 de febrer del 2015

5 de febrer

Perquè hi ha dies que penso que no m'agrada el que passa al meu voltant, perquè hi ha dies que penso que m'agradaria tornar a començar, ser una persona diferent i que passessin coses que no han passat abans, perquè hi ha dies que penso que un sóc una extraterrestre ambulant, que vaig seguint a la vida per un camí sense final, que potser voldria ser un ocell, poder volar i ser lliure eternament o que simplement m'agradaria poder-me amagar perquè si no volgués ser a algun lloc em podria refugiar. Em sembla que somio massa i que m'he de conformar, o que em conformo amb massa poc i no estic evolucionant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...