dilluns, 31 d’octubre del 2022

9è aniversari blog

Sabeu quin dia és avui, no? 31 d'octubre!!!
Avui és l'aniversari del meu blog. Avui fa 9 anys que hi vaig publicar la primera entrada. 9 anys, qui ho diria. Que ràpid passa el temps...
Jo pensava que no duraria gaire el blog, eh??? Però al final, d'alguna manera o altre me'n recordo d'ell.
Al principi pensava que havia de fer publicacions molt llargues o que m'havia de venir la inspiració sobre algun tema especial per a escriure però amb el temps, m'he adonat que el blog és un aliat, que quan tinc alguna cosa important per a dir, sempre surten les paraules, que la inspiració et ve, quan estàs en el punt exacte per a poder compartir esdeveniments i que un full en blanc no es enemic de ningú.

Feliç 9è aniversari, blog!!!

Marta Tantiñà Sala

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...