dijous, 21 de juliol del 2022

21/07/2022

Amb set mesos et poden passar moltes coses. A mi, en aquests set mesos de l'any no m'ha passat res, vull dir, que la meva vida no ha fet un canvi radical, simplement m'he adaptat al que m'he anat trobant. Tot un mèrit per a mi, si em coneixeu, no suporto els canvis, però al final, he après a conviure amb ells o a viure'ls des d'una altra perspectiva. Serà que he madurat o que sóc una altra persona? Sigui quina sigui la opció, aquests set mesos han tingut coses positives i negatives però també gent, positiva i negativa. Els positius, quedeu-vos, els altres marxeu, que entorpiu el pas a gent nova i aires nous.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...