dilluns, 16 de maig del 2022

Novetat!

Fer coses noves, a vegades és divertit. I des de divendres 13 a la tarda i fins ahir, ho va ser totalment. En 32 anys de vida, no havia volat mai i com a persona privilegiada, guardaré el meu primer vol, com a un record molt bonic i preuat dins la meva memòria. Si que recordaré el moment estressant de l'aeroport, passar controls de seguretat i els protocols. Però en el moment que em vaig asseure al seient de l'avió, em van entrar aquelles pessigolles a l'estómac i aquell pensar que estava a punt de viure una aventura nova, que se'm va passar l'estrès anterior. Veure les assafates, explicant el protocol, em va començar a tranquilitzar i tenir persones al costat que m'expliquessin el funcionament ho va fer tot més fàcil, veure com l'avió es començava a moure, buscava la pista per a començar a córrer i esperava l'avís de la torre de control per a enlairar-se va ser tot un descobriment i el millor moment va ser quan es va enlairar, va ser super emocionant i l'aterratge més. Un cap de setmana increïblement divertit en un país nou, una ciutat nova, monuments nous, aventures noves i sobretot sentiments nous, ha sigut indescriptible. Gràcies a totes les persones que ho han fet possible. Sense vosaltres, no hauria sigut el mateix.

Firmat: Marta Tantiñà Sala.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...