dijous, 31 de març del 2022

Caldes de Montbui, 31 de març del 2022

Potser sóc una somiadora o no ho he deixat de ser mai però m'agradaria tenir una vareta màgica per a poder canviar el món. Ja ho sé, el món és molt gran, amb que pogués canviar un trosset del meu món, ja seria perfecte. Per què no està ben vist ser realista? Jo crec que no pots ser hiperoptimista i veure-ho tot de color rosa, entenc que tampoc és bo veure-ho tot de color gris o negre però hi ha un terme mig, la realitat, la que et fa afrontar el dia a dia i veure el món tal com és. A vegades, ser bona persona i realista, no està ben acceptat per la societat en la que vivim però és la meva forma d'entendre el món, així que, el que no li agradi, ja sap on és la porta, a la resta, si us voleu quedar, sou molt benvinguts/es.
Gràcies per llegir-me una vegada més i aguantar les meves parrafades online.
Si algú té ganes de fer alguna aportació, ja sigui escrivint un comentari o escrivint-me per alguna xarxa social, ho pot fer.

Un cop més, gràcies.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...