dissabte, 6 d’abril del 2019

06/04/2019

A vegades escriuria, escriuria fins que els dits em féssin figa i ja no trobés les tecles del teclat, fins que em sagnéssin les puntes dels dits i ja no pogués més. A vegades, escriuria fins al final...

M'assalten les idees... El fred, la calor, el vent, la pluja, el temps, els sentiments... Qualsevol d'aquestes idees seria bona per a fer un escrit. Però realment perquè escrivim??? Per què ens agrada? Per què ho necessitem? Per què algú ens obliga? Per a ordenar les idees? Per a ordenar la nostra vida?

No ho sé, encara no hi trobat la resposta, però fa molts dies que em faig aquesta pregunta...

Espero trobar-hi una resposta, o alguna cosa que m'inspiri a escriure un text amb cara i ulls, perquè aquest text té molta cara, però pocs ulls...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...