dimarts, 28 d’octubre del 2014

GRÀCIES

Avui es un dia trist, les llàgrimes que em cauen tenen un gust molt amarg. La historia va començar fa dos amys i avui li posem un punt i a part. Hem viscut moltes experiències, moments divertits, moments tristos i moments de bronques, hem viscut alegries escrites, hem viscut imaginació infinita, hem viscut derrotes superades, ens hem enfrontat a dracs i llops, hem tingut a la mà una vareta mágica per a poder vencer aquesta por. Hi ha hagut diez núvols, pluja que ens ha fet patir, però sempre ha sortit el sol i ens hem tornat a divertir. Només ser que he après moltes coses, que m'has ajudat molt, que em segueixen caient les llàgrimes de tristesa i emoció. Sé que hi ha d'haver la manera de poder continuar amb tot això, però ara mateix el meu cap no em deixa pensar i el cor em va massa accelerat. Simplement, GRÀCIES!!! Marta Tantiñà Sala

1 comentari:

  1. Gràcies a tu per voler compartir amb mi tots aquests moments en els que totes dues hem après grans lliçons!!!!

    Ara només has de seguir caminant ben fort i amb el cap ben alt, sentint-te capaç de qualsevol cosa perquè només cal que ho desitgis i lluitis per allò que vols i ho aconseguiràs.

    De ben segur que no és un punt i a part, sinó un punt i seguit, iq ue seguirem compartint molts moments de vida juntes encara que sigui d'una altra manera.

    Estas preparada per tot, i anar només cal que sortis a MENJAR-TE EL MÓN!!!!

    ResponElimina

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...